Retourprocedure & Annuleren
Wij verzoeken u om deze retour binnen 14 dagen (na ontvangst) aan te melden via info@japoto.nl. Ook kunt u ons binnen deze termijn op een andere wijze op de hoogte brengen dat u gebruik wenst te maken van uw herroepingsrecht.
De kosten voor retourzending zijn voor uw eigen rekening. Hiervoor kunt u gebruik maken van de service van Post NL of DHL.
Wij verzoeken u in uw bericht het volgende te vermelden:
- Naam
- Factuurnummer of bestelnummer
- Uw email adres
- Reden van retour
- Eventuele opmerkingen
Uw retouraanvraag wordt in behandeling genomen door onze klantenservice. Hier krijgt u per mail bericht van. In deze mail staan de vervolgstappen van de behandeling van uw retour.
Mocht u meer doen dan alleen het beoordelen en dat er daardoor schade aan het product ontstaat u aansprakelijk wordt gesteld aan waarde vermindering van het aangeschafte product.
Terug betaling wordt middels hetzelfde betaalmiddel worden terug betaald.
Retour adres:
Japoto Parts
Stadsweg 37
9917 PV Wirdum
Herroepingsrecht
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief de standaardkosten voor heenzending gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze herroeping mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u het formulier dat in de bevestigingmail (deze ontvangt u gelijk naar het plaatsen van een bestelling) staat invullen en mailen naar info@japoto.nl. Wij zullen vervolgens zo snel mogelijk het verschuldigde orderbedrag uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.
Bekijk het Europees modelformulier voor herroeping online klik hier
Klachtenafhandeling
Bij Japoto.nl draait alles om tevreden klanten. Mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met onze service en/of producten, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht mailen naar marinus@japoto.nl Vermeldt altijd uw ordernummer bij uw klacht. U zult binnen 5 werkdagen uitsluitsel krijgen over uw klacht.
Thuiswinkel.org
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). U kunt ook terecht bij Europese online geschillenplatform (ODR)
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL