24/7 online Snelle levering Niet goed geld terug Veilig betalen

NederlandsEnglishDeutsch+31(0) 596 57 2992
ma-vr 08.00-17.30, za 09.00-12.00

Retourprocedure & Annuleren

Het is mogelijk om de door u aangeschafte producten retour te sturen. U dient deze retour binnen 14 dagen (na ontvangst) aan te melden via marinus@japoto.nl.Vermeld in uw bericht het volgende:

- Naam
- Factuurnummer of bestelnummer
- Uw email adres
- Reden van retour
- Eventuele opmerkingen

Uw retouraanvraag wordt in behandeling genomen door onze klantenservice. Deze wordt toegekend of afgekeurd. Hier krijgt u per mail bericht van. In deze mail staan de vervolgstappen van de behandeling van uw retour.

Mocht u meer doen dan alleen het beoordelen en dat er daardoor schade aan het product ontstaat u aansprakelijk wordt gesteld aan waarde vermindering van het aangeschafte product.

Terug betaling wordt middels hetzelfde betaalmiddel worden terug betaald.

Herroepingsrecht

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze herroeping mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u het formulier dat in de bevestigingmail (deze ontvangt u gelijk naar het plaatsen van een bestelling) staat invullen en mailen naar info@japoto.nl. Wij zullen vervolgens zo snel mogelijk het verschuldigde orderbedrag uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.

Bekijk het Europees modelformulier voor herroeping online klik hier


Klachtenafhandeling

Bij Japoto.nl draait alles om tevreden klanten. Mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met onze service en/of producten, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht mailen naar marinus@japoto.nl Vermeldt altijd uw ordernummer bij uw klacht. U zult binnen 5 werkdagen uitsluitsel krijgen over uw klacht.
 

Thuiswinkel.org

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

 

 

Klantenservice

 
 
0596 57 2992                     
 
 
3- Maand garantie
 
 
14 Dagen op zicht

 

 
 
WhatsApp                         
 
 
06 27 47 63 54
 
 
 

 

Wij accepteren...

BovenTerug